2023. február 24., péntek

Jól van ez így

 

Jól van ez így

Írta: Királdi-Kovács István

.

Egyszer, majd ha nem leszek,

tudom, elfelejtenek az emberek,

azok is, akiket ma még szeretek.

De jól van ez így! – jól van ez így.

.

Előttem is éltek már, mögöttem is jönnek,

csak azt kérem, ne hulljanak utánam könnyek,

a szépre emlékezzetek, úgy sokkal könnyebb.

De jól van ez így! - jól van ez így.

.

Éltem, amíg élhettem, éltem, ahogy élhettem,

tettem, amit tehettem, tettem, amit engedtek,

mindig türelmes voltam, nem lettem kegyvesztett.

De jól van ez így! - jól van ez így.

.

Szóltam, ha szólhattam, néha akkor is, ha nem,

választ a fal adta, és betört keményfejem,

mert néha elfeledtem hol a helyem.

De jól van ez így! – jól van ez így.

.

Már nekem is hullnak az őszi levelek,

és a dér megülte szegény fejemet,

néha már elfelejtem saját nevemet.

De jól van ez így! – jól van ez így.

.

Ha majd kilépek az elnyűtt, megfáradt testből,

talán hátrapillantok még egyszer a küszöbről,

s kivillan egy apró gyöngy a szememből.

De jól van ez így! – jólvan ez így.

.

Aki született előbb- utóbb mennie kell,

nincs alku a természeti törvényekkel,

az emberek halandók, valaki így rendezte el.

De jól van ez így! – jól van ez így.

.

2023. 02. 25.

Tiszakécske.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése