2023. november 29., szerda

Barátaim, adjatok időt

 

Barátaim, adjatok időt

Írta: Királdi-Kovács István

.

Fáradt a testem, a lelkem,

tőlem az élet oly sokat elcsen,

hagyjatok pihenni egy kicsit,

ha nyugszik a szívem, majd kinyit.

.

Csak adjatok időt, egy keveset,

hogy lehajthassam fejemet,

jólesne egy kis szünet, pihenő,

mint cselédlánynak a kimenő.

.

Zárva voltam, de nem mentem sehova,

itt van szívemnek, lelkemnek otthona,

csak kérek tőletek egy kevéske időt,

hadd gyűjtsek magamnak némi erőt.

.

Fáradt a testem, a lelkem,

össze kell magamat szednem.

A gyűlölethez nem kell erő,

sem munka, az lényükből jön elő.

.

A szeretet is ostrom, állni kell,

hiszen abba is sokan buktak el,

de én felállok, felemelem fejem,

és akkor az ölelőt, viszont ölelhetem.

.

2023. 11. 29.

Tiszakécske.

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése