2015. március 28., szombat

Mama ne sírj!



Mama ne sírj!
Írta: Kovács István

Mama ne sírj,
ha hiányzom, csak nézz fel az égre,
ott vagyok minden csillagfénybe,
a hold sugarába, a madár énekébe,
én vagyok az eső, ki arcodat mossa,
a nap sugara mi megszárítja.

Mama ne sírj,
ha hiányzom utad magányába,
nézz le az útporába,
tépj egy szál virágot,
ott vagyok az illatába,
vagyok a rózsának tövise,
mely hajadat tépi,
szirmának bársonya,
mely ajkadat éri.

Mama ne sírj,
ha hiányzom a szoba hűvösében,
ott vagyok a bogárzümmögésben,
mely az ablaknak koppan,
én vagyok a fahasáb,
mely a kályhában roppan,
s benne vagyok minden hangban
melyet zongora ad, ha billentyűje koppan.

Mama ne sírj,
én örülök, hogy a tied voltam,
nézd most ott vagyok a mosolyodban.

Mama ne sírj!

2015-03-29
Tiszakécske

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése