2023. január 9., hétfő

Felsőbb erő

 

Felsőbb erő

Írta: Királdi-Kovács István

 

Mikor találkoztam a felsőbb erővel,

nem kértem, nem könyörögtem,

de ő ott volt, fogta a kezem.

Nevezhetném Istennek is,

de, hogy tényleg az volt?- nem tudom.

 

Türelmes volt, és nyugodt, csodálkoztam,

hisz nevében, vagy rá hivatkozva,

túl sok aljasságot követnek el emberek.

Sír, melyik ujját harapja, mikor papok,

az Ő nevében áldják meg a küzdő feleket.

 

Nem ezt akarta, nem ilyen életet szánt,

de az intelem már akkor hiába volt,

mikor még csak két embert alkotott,

kapzsik lettek, kígyóra hallgattak,

megloptak, tiltott gyümölcsöt ettek.

 

A megjavításuk helyett kitiltotta őket,

örökre kitiltotta az édenkertből.

Azóta tévelyegnek, keresik a helyüket,

hamis prófétákat, csalókat, követnek,

üzleteik magával az ördöggel köttetnek.

 

Isten ma sír, -nem ezt akartam emberek-,

tudom, késő bánat, ami nyomja szívemet.

Mit tegyek, pusztítsam el, amit teremtettem?

Nem, azt én nem tehetem.

Ügyesek vagytok, megteszitek ti azt, nélkülem.

 

2023. 01. 10.

Tiszakécske

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése