2023. május 23., kedd

A szeretet hiánya

 c 

A szeretet hiánya

Írta: Királdi-Kovács István

.

Nem biztos, hogy a szeretet hiányát csak akkor érzed, ha már szerettek. Mert szerethetnek bárhogy, ha az nem elégíti ki a szeretet személy igényeit, akkor ő úgy fogja érezni, hogy nem szeretik. Szerethetlek, írhatok neked bármilyen szépeket, és bizonygathatom mennyire, küldhetek virágokat futárral, de ha nem tudjuk, megfogni egymás kezét, vagy nem érzed a megnyugtató simogatásokat, öleléseket, akkor azok szavak. Szavak, amelyek jólesnek, megsimogatják a lelkedet, de nem nyújtják azt, amire vágysz, és vágyunk mindannyian. Ezért keserű ez a világ. Többet szeretnénk, mint amennyiben részünk van, és ezt kizárólag az emberi kapcsolatokra, a barátságokra vetítve értem, ebben az értelemben az anyagi lehetőségek nem jönnek szóba. Ez, már gyermekkorban is előjön, gondolj arra, hogy van egy mintacsalád, ahol imádja mind a két szülő a gyermeket, mindent meg kap az a gyermek, mégis időnként, úgy mászik főleg az anyja nyakába, hogy szinte megfojtja, annyira szorítja, alig lehet lefejteni a kis kezét, mert ő szeret, és többet akar. Valami nem kerek nála, valamit nem eléggé érez, valami több kell neki. Ezt így hat a tudatunkra. Pont ilyenek vagyunk mi is felnőttek. Már benne vagyok én is a korban, de sokszor hiányzik valami. Valami más, mint ami van, több mint, amit kapok, de ha visszagondolok az ifjúságomra, felteszem a kérdést, annak idején adtam én eleget? Szüleim, rokonaim, barátaim, megkapták tőlem azt, amit vártak? Azt, amit most én elvárok, vagy adni tudok? Pedig szerettem őket, és most is szeretem a barátaimat, csak nem vagyok az a nyakban lógós típus.

.

2023. 03. 23.

Tiszakécske.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése