2023. május 11., csütörtök

Itt vagyok

 

Itt vagyok…

Írta: Királdi-Kovács István

.

Itt vagyok, ma még itt.

De holnap? Lesz e még holnap?

A bizonytalanság megrendít.

.

Senki vagyok, talán attól is kevesebb,

nem látsz a fejembe, lelkembe,

mit firkálok össze, így nem értheted.

.

Nem vagyok költő, csak olykor írogatok,

ha, nem férnek el fejemben a szavak,

valahogy kicsordulnak belőle a gondolatok.

.

Keresztül kasul összeírok egy papírlapot,

mert sokszor nem tudom, mi jár a fejemben,

csak remélem, némi firkánál mégis többet adok.

.

Ma még itt vagy, én is itt vagyok,

a tegnap elmúlt, nem érdekel,

keressük, hogy tehetnénk jobbá a holnapot.

.

Itt vagyok, ma még itt.

De holnap? Lesz e még holnap?

A bizonytalanság megrendít.

.

2023. 05. 11.

Tiszakécske.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése