2023. május 28., vasárnap

Elaggott utcalányhoz

 

Elaggott utcalányhoz

Írta: Királdi-Kovács István

.

Várod a megfelelőt, a tökéleteset,

ki tudja mióta, ülsz itt. Ez nagy baleset,

Pechedre nem jár itt vonat, sem busz,

ha gyalog mész, talán messzebbre jutsz.

Látom madarak sem jártak erre,

csontjaidat sem hordták a vadak szerte.

.

Most itt vagyok, itt vagyok én babám,

de hiába vártál régóta reám,

mert az a nő, ki oly butácska,

hogy kiül a reménytelenre várva,

az nálam nem üti meg a szintet,

nézz tükörbe, miért nincs rád kereslet.

.

Én is vágytam a tökéletes nőre,

aztán kirázott a hideg tőle,

hát leültem szemben magammal,

alkudoztam, hol vidáman, hol haraggal,

szomorú lett a nóta vége,

beláttam nem vagyok tökéletes én se.

.

Akkor meg minek a flanc?

Ne legyen tökéletes, sem ribanc,

ki az utcán lopja a napot,

az velem soha nem lát majd papot,

azt én oltár elé nem viszem,

ennyire még nem ment el az én eszem.

.

2023. 05. 28.

Tiszakécske.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése