2017. október 28., szombat

Vándor dal



Vándor dal
Írta: Kovács L István

Elindultam egy hosszú útra,
tudtam nem lesz könnyű túra,
de, keresnem kell helyemet.

Rég bolyongok, járom a világot,
helyet sehol nem találok,
hol otthon érezném magam.

Akadtak jó emberek, hívogató tájak,
szegény viskók, fényes várak,
de, maradni sehol nem tudok.

Elém a szerencse soha nem feküdt,
érzem, idegen vagyok mindenütt,
de szégyent sehol, senkire nem hozok.

Rájöttem ott van az én hazám,
hol ölében ringatott anyám,
már tudom, merre van a helyes út.

Magam előtt látom a tájat,
hol nem feledtek, mindig vártak,
bölcsőm és otthonom ez a völgy.

Innen indított útnak az élet,
ide most csendben visszatérek,
lehajtott fejjel, mint tékozló fiú.

2017. október 28.
Tiszakécske

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése