2020. november 2., hétfő

A lány és a farkas

 

A lány és a farkas

Írta: Kovács L István

 

Pokahontasz az erdő lánya,

farkasban lelt jó barátra.

Üldözöttek mind a ketten.

És a lány most jól meg retten.

Hódítónak rám a hercegnőre fáj a foga.

Bőrödből kabát lenne farkas koma.

 

…ne félj, itt vagyok, vigyázok rád.

Tudod kell egy jó barát, aki megért.

Tiéd örömöm, és vigaszom, ha bánt a fáj.

Más vérből vagyunk és mégis egyek,

kóbor lelkünk egymásra talált.

Te ide születtél, én ide vágyom,

emberek között a helyem nem találom.

Rab lennék ott nem feleség,

szabad vagyok, nem csábít a tisztség.

 

Pokahontasz jól figyelj!

Nagy az erdő sok a veszély,

de, én mellettem soha ne félj.

Elfogadtad amilyen vagyok,

ezért érted élek, ha kell érted, veled halok.

De ember vagy keresd a helyed,

én mindig ott leszek veled.

Más a vérünk, de egyek vagyunk,

lélekben mi összetartozunk.

 

2018. december 30.

Tiszakécske

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése