2020. december 20., vasárnap

Madárlátta végtelen

 

 

M

Madárlátta végtelen

Írta: Kovács L István

 

Álmodtam egy világot, ma még madár látta végtelen,

álmom szárnya vitt el oda, hogy megfesthessem képeken,

Álmodtam egy világot magamnak, csak még elindulni félek,

pedig színesek, csábítóak a fények.

 

Indulnék, még visszahúz a megszokás, a kényelem,

de tol az unalmas szürke lét, a monoton életem.

Kihívom magam, az ismeretlenbe kell egy túra,

nem tudom, madárlátta végtelenben hol lépjek az útra.

 

Mert álmodtam egy világot, ahová nem vezet ösvény,

majd ott lesz út, ahol végig megyek, kitaposom  én.

Lábamon bakancs, tarisznyámban szándék, bennem akarat,

mély levegő, indulok, megkeresem, beváltom az  álmomat.

 

2019. június 8.

Tiszakécske

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése