2014. november 15., szombat

Csillagok között



Csillagok között
Írta: Kovács István
Álomhajóra szálltam,
Szétnézni, mi van a Galaktikában.
Csendesen siklott a hajóm,
örültem, volt sok látnivalóm.
Apró kövek, szikladarabok,
holdak és bolygók száguldottak,
színes gázfelhők között,
s míg csodáltam a látványt,
egy vágtázó üstökös,
majdnem nekem ütközött.
Gyönyörű csóvát húzott maga után,
én meg, csak bámultam, bután.
A Galaktikus térben bolyongva,
én a nagy felfedező,
azt hittem újdonságot látok,
hogy fölfedezem a csodát.
Pedig nincs semmi csoda.
Ők ott vannak évmilliárdok óta,
én meg csak most vagyok.
Álomhajóm landolt.
Ébredek.
Átgondolom jól a létemet.
Életem csak egy pillanat,
a Galaktikus tér örök.
Por vagyok csupán,
apró kavicsok között.
2014-11-15
Tiszakécske

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése