2014. november 19., szerda

Életem könyve



Életem könyve
Írta: Kovács István
Életem könyvét rongyossá lapozgatom.
Lapjait oda, s visszahajtogatom,
Megszállott ként az kutatom,
Hol tévedtem, hol rontottam életutamon,
Mit csináltam olyan rosszul,
Hogy elbánt velem, ily gonoszul.
S a jövőt is benne egyre keresem,
Vajon mi juthat még nekem,
Lesz e még velem ilyen kegyetlen?
Hisz mondják sorsunk meg van írva,
De a lapokon nem látszik a tinta.
Nincs előttem semmi más,
Csak egy végtelen út,
S nem látszik a következő állomás.
Voltak társak, kik az ajtón ki akartak lökni,
Kénytelen voltam az ablakon visszajönni.
S most, kiszállnak azok,
Kiknek vállalhatatlan vagyok.
S míg tovább robog vonatom,
Könyvemet tovább lapozgatom,
Néha írok hozzá lábjegyzetet,
Hogy voltak, kik letörölték könnyeimet!

2014-11-19
Tiszakécske

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése