2018. január 30., kedd

Vonalkód



Vonalkód

Írta: Királdi-Kovács István

.

Elvesztem magamban valahol,

fázom, szomjazom, éhezem,

adat vagyok, mint vonalkód létezem.

Nincs nevem, arcom, képem,

nincs lakhely a térképen,

csak koordináták, és vonalak

Kezemben plasztik lapok,

mindegyiken más vonal vagyok,

Eü, lakcím, jogosítvány, személyi,

luxus, de még merem remélni,

hogy valaha megtalálom magam.

Hogy önazonosságom nem bizonytalan.

Bank, posta, közhivatal, sorszám,

név nem kell, csak igazolvány,

az intéző egykedvűen bámul a villogó képre,

és újabb számmal előjegyez a jövő hétre.

Fülszám kéne egy vonalas krotália,

vagy homlokra sütött bélyeg,

hadd lássam a tükörben,

hogy én, én vagyok tényleg.

.

Elvesztem az ügyvitel poklában,

Egy adathalmaz sötét gyomrában.

Ha úgy véled ismersz, valami dereng,

jöjj, keress, valahol találj  meg.

Ha még emlékszel rá, mondd a nevem.

Majd neked én is megteszem.

.

2018. január 30. jav: 2024. 01. 30.

Tiszakécske.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése