2015. július 26., vasárnap

Fel fogok állni



Fel fogok állni
Írta: Kovács István

Testemben, lelkemben összetörten,
kórházi ágyon gépek között fekszem,
komoly a baj, nehéz a küzdelem,
itt kéne maradnom, ebben az életben.
Orvosok, nővérek, ápoló személyzet,
mindent meg tett értem,
fegyvert adtak,
de, küzdeni nem tudnak helyettem.
A lelket a család tartja bennem,
férjem, hűséges társam, itt áll mellettem,
fogja a kezem, támogatja harcom,
kicsi gyermekem, simogatja arcom.
Fel fogok állni.
Mert föl kell állnom,
nem hagyhatom árván a családom,
én, velük, még boldogságra vágyom.
Szeretnék büszke anyja lenni,
drága gyermekemnek,
szerető felesége, imádott férjemnek.
Fel fogok állni.
Van hozzá hitem,
kérlek, erőt adj hozzá, édes Istenem.

2015-07-27
Tiszakécske.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése