2015. november 5., csütörtök

Táncóra



Táncóra
Írta: Kovács L. István

Azt hittem mindennek vége,
testemet baleset érte,
bezárt egy más, külön világ,
életemet úgy kaptam meg,
mint valami alamizsnát.
De kerekesszékbe ültem,
szebb világ tárult ki előttem,
újra élek, boldog vagyok,
székben táncolni tanulok.
Ha szól, a zene forr a vérem,
fordulj egyet, kettőt vélem.
Hogy? Megtanítom boldogan,
fogd szorosan a derekam,
add kezembe másik kezed,
figyelj a ritmus majd vezet,
én pedig segítek neked.
Kilépek, jobbra előre,
te egy kissé hátradőlve,
derékból fordulva követsz,
most a figurába jöhetsz.
Tartsd meg magad jó erősen.
Így, kitollak magam elé,
félfordulat és egy sasszé,
kilépek, balra előre,
jön a kidobós mozdulat,
háttal egy teljes fordulat,
és ismételjük magunkat.

2015-11-05
Tiszakécske

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése