2016. október 6., csütörtök

Szétcsúszva



Szétcsúszva
Írta: Kovács L. István

Szétszóródtam, régóta nem tudom, már ki vagyok,
bohóckodom  egész nap, kergetem a tegnapot.
Lótok-futok, mindig a múló időm kergetem,
utol kéne érni magam, hogy dolgaimat rendezzem.
Belefogok valamibe, „ne azt csináld, nem sürgős”
amoda menj, szól rám a munkahelyi felelős.
Elfáradtam, azt hittem otthon vár a pihenés,
ó én balga, tudhatnám ez mekkora tévedés.
Elromlott, elfogyott, megtelt, kiürült, nem bírom,
csináld meg, vegyél, ürítsd ki, töltsd fel, gyere, segíts.
Hát csoda e, ha azt sem tudom hol áll a fejem,
De szétszórt vagy papus, állapítja meg a nejem.
Elalszom a kádban a forró vízben pihenek,
rózsaszínű álmok között simulnak az idegek.

2016. október 6.
Tiszakécske

Kép: Emília Abonyiné Serbán 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése