2017. január 1., vasárnap

Leon levelek 1.



Leon levelek 1.
Írta: Kovács L. István

Pici ember vagyok, alig pár hónapos,
kacajomtól az egész lakás hangos.
Nevetgélek, tornázom, jár kezem, lábam,
formálom a hangokat, be nem fogom számat.

Néha vitába szállok anyával, apával,
ami, nem tetszik, közlöm a családdal.
Oázom, hangom betölti a házat,
gyere anya, etesd meg kicsi fiacskádat.

Hogy apát se ölje meg az unalom,
készülhet, ki kell cserélni a pelusom.
A séta, kellemes délutáni program,
ők gyalog jönnek, én a kocsimban.

Az esti fürdést szeretem, jólesik,
anyát  lepancsolni egy kicsit,
utána kapok még vacsorát,
ha,ha ,azt hiszi, végig alszom az éjszakát.

A mamákkal, és papákkal vagyok bajba,
a videón nem foghatnak karba,
de hamar itt a tavasz, a jó idő,
és, majd, elhozza őket a repülő.

A nagynéniket is szeretem,
Anna akkor volt itt, mikor születtem.
Kata ígérte, hogy eljön a nyáron,
soká lesz még, de én már nagyon várom.

2017. január 1.
Tiszakécske

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése