2018. december 30., vasárnap

A lány és a farkas

A lány és a farkas
Írta: Kovács L István

Pokahontasz az erdő lánya,
farkasban lelt jó barátra.
Üldözöttek mind a ketten.
És a lány most jól meg retten.
Hódítónak rám a hercegnőre fáj a foga.
Bőrödből kabát lenne farkas koma.

…ne félj, itt vagyok, vigyázok rád.
Tudod kell egy jó barát, aki megért.
Tiéd örömöm, és vigaszom, ha bánt a fáj.
Más vérből vagyunk és mégis egyek,
kóbor lelkünk egymásra talált.
Te ide születtél, én ide vágyom,
emberek között a helyem nem találom.
Rab lennék ott nem feleség,
szabad vagyok, nem csábít a tisztség.

Pokahontasz jól figyelj!
Nagy az erdő sok a veszély,
de, én mellettem soha ne félj.
Elfogadtad amilyen vagyok,
ezért érted élek, ha kell érted, veled halok.
De ember vagy keresd a helyed,
én mindig ott leszek veled.
Más a vérünk, de egyek vagyunk,
lélekben mi összetartozunk.

2018. december 30.
Tiszakécske

Kép: Klára Szalai  



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése