2017. június 1., csütörtök

Árvalányhaj között



Árvalányhaj között
Írta: Kovács L István

Fekszem a fűben, kizártam a világot,
pihenő van, ma nem harcolunk.
Béke van a sátrak között, nevetés,
ugratás, kártya partik.
Nekem jobb egyedül.

A végeláthatatlan rónán, több száz sátor,
a virágok között egy katonai tábor.
Nem illenek egymáshoz a képek,
pedig már oly sok harc volt ott,
ahol, csak szerelemnek kéne lenni.
A virág nem illik össze lánctalpakkal,
az ágyútűzzel és a puskacső vasával.
Csak a szépség és szerelem édes szavával.
A férfinak harcolni kell, védeni a hazát,
de kitől, miért, nem tudtuk az okát.
Csak tettük, amit kell, parancs szerint,
győztünk ahogy kell, már megint.
A harc végén halványlila csillag virágokra,
hullt ezüst, arany csillag s némi krumplivirág.

Feküdtem, s néztem az égen úszó felhőket,
köröttem árvalányhaj  lágy szellővel lengedezett,
finom selymével simogatta félmeztelen testemet.
Már nem emlékszem mi járt az eszemben,
ez volt az utolsó „háborúm”,  nekem is volt krumplivirág,
de, még ma sem értem, miért és ki ellen harcol a világ.

2017. június 1.
Tiszakécske

Kép: Web


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése