2015. október 14., szerda

Kilencven év



Kilencven év
Írta: Kovács L. István

Feje felett múltak az évek,
haja ősz lett, ráncai mélyek.
Nem vigasz, hogy kevesebb a gond,
ami nyomja az öreg vállát,
hisz az görbítette meg a hátát.
Magányosan éli életét,
várja a sors végítéletét.
elvesztette rég’ szeretteit,
kisírta már fájó könnyeit.
Jajszót sorsa ellen nem emel,
viseli némán, türelemmel.
Kezeit imára kulcsolja,
s minden áldott reggel elmondja:
Köszönöm azt, mit nékem adtál,
hogy mindig mellettem maradtál,
köszönöm azt, amit elértem,
volt szép családom, jó életem,
de valahol úgy rendezték,
ami jó, s szép volt mind elvették,
nehezen kezdek minden napnak,
csak a ráncaim szaporodnak,
öreg lettem, nyiss ajtót nekem,
fogadd be lelkem, én Istenem.

2015-10-14
Tiszakécske.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése