2016. szeptember 23., péntek

De holnap?



De holnap?
Írta: Kovács L. István

Hír!  …. meghalt!
Megállok egy percre, visszanézek,
milyen hosszú,  mégis  oly rövid az élet.
Élünk is, vagy csak vagyunk?
Milyen erő irányítja utunk?
Eleve meg van írva, az iránya és hossza?
Vagy csak kóborlunk, oda-vissza?
Kérdések, de válasz nincsen.
Esetleg belénk van kódolva minden,
de nem fogjuk föl, vagy nem látjuk jól,
hisz alig tudunk valamit magunkról.
Kutatják, honnan jöttünk, kik vagyunk.
Pedig fel kéne fedezni végre saját agyunk,
vajon mire képes, határa hol van?
De csak vagyunk, míg összeesünk holtan.

S Én élek e, vagy csak vagyok?
Egy életet csak úgy elpazarolok?
Elloptam magamtól az időt,
homályos a szemem, nem látom a jövőt.
Ki mondja meg, mit az asztalra tettem,
van e haszna, vagy értelmetlen?
Ma még tehetnék jót, jól is.
Ma még vagyok.
De holnap?

2016. szeptember 23.
Tiszakécske

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése