2016. szeptember 18., vasárnap

Mi a szeretet?



Mi a szeretet?
Írta: Kovács L. István

Ha nem érzed, hiába mondom.
  -De mit kell érezni?
Na, várj, ha piszkos vagy, mert dolgoztál akkor is megölellek, ha elestél nem léplek át, fölsegítelek, és ha sírsz, letörlöm a könnyeidet. Mikor rosszat csinálsz, ledöntöd a bábukat, akkor is szeretlek, megdorgállak, de szeretlek.
Érted már?
  -Érteni értem, de még mindig nem érzem.
Na, jó, gyere ide hadd öleljelek meg.
  -De ezt most miért?
Mert jólesik.
És neked?
  -Nekem is.
(Alakul ez, majd gyakoroljuk).

….. két hét szünet után.

  -Hol voltál?
Hiányoztam?
  -Igen. És nem jelezted, hogy nem jössz.
Beteg voltam, nem tudtad?
  -Nem, nem mondta senki.
És ki járt hozzád?
  -Az a gonosz, aki mindig szid, meg bánt, ő nem a barátom.
Én a barátod vagyok?
Mit éreztél mikor nem jöttem?
  -Olyan üres volt bennem minden, nem volt jó sehol és mindig vártalak.
És miért vártál?
  -Mert rossz volt nélküled és nem sakkozik velem senki.
Akkor, érzed már mi a szeretet?
  -Azt hiszem.
Akkor gyere, hadd öleljelek meg.
  -Jó, én is megölellek.

2016. szeptember 18.
Tiszakécske

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése