2014. július 28., hétfő

Egy régi kép!



Egy régi kép
Írta: Kovács István
Gyermekkori emlék vagy Te nékem,
Mely a szívem melengeti.
Egy nagyon nagy titok,
Miről nem tudhat senki.
Magamban őrzöm arcodat,
Néha hallom még a hangodat.
Édes mosoly, csillogó szem
Még ma is ez vagy nekem.
S ha úgy látják, nem vagyok,
Csak a semmibe bámulok.
Jaj, mekkorát tévednek,
Szemeim nem a semmibe révednek.
Nálad vagyok, hozzád mentem,
Te vagy az Én menedékem.
Öledbe hajtom fejem,
S Te puha kézzel simogatod,
Háborgó lelkem megnyugtatod.
Felhőimet tovaűzöd,
Rossz kedvem a napra küldöd.
Erőt adsz a holnapokra,
Mosolyt csalsz a bús arcomra.
S mikor tőled visszatérek,
Azt hiszik, hogy kicseréltek.
Pedig nem történt más,
Egy régi képet néztem,
Melyet, magam elé felidéztem.

2014-05-02
Tiszakécske



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése