2021. június 1., kedd

Egy kis jelet

 

Egy kis jelet

Írta: Kovács L István

 

Én nem mondtam soha,

Te nem érezted mennyire szeretlek,

mélyen magamba zártam érzelmeimet.

Vastag, magas falak vesznek körül.

Hogy miért emeltem?

Nem látszik a múlt köde mögül.

Menekülnék, de nem tudom hova.

Egyáltalán, a léleknek van- e otthona?

Vagy csak bolyong örök magányban,

amíg nem lesz saját prédája?

Mert a lélek, ha nem leli nyugalmát,

elemészti, felfalja önmagát.

Csákányt vernék már a falakba,

legalább ajtónyi rést bontani rá,

levegőért kimenni végre a szabadba.

Keresném a gyökeret, honnan indultam el,

talán választ kapnék, hol tévedtem el.

De, csend van benn, süket csend,

nem rezdül semmi, nem pislant gyenge fény,

pedig jó lenne még egy kis remény,

hisz nem halott vagyok, csak elveszett,

nem kérek mást, csak adj egy kis jelet…

 

2021. 02. 20.

Tiszakécske

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése