2014. augusztus 8., péntek

Mikulás parádés kocsisa



Mikulás parádés kocsisa
Írta: Kovács István

Elmondom az esetet,
hogy történt a baleset!
A rokonság Miklósunkat megkérte
öltözne be mikulásnak estére.
Miklós a kérést elfogadta
így a család az ajándékokat ott hagyta.
Előkerül a szekrényből piros mente, álszakáll
Rénszarvas lesz a szamár.
Itt az első baleset,
Havacska meg nem esett!
Szán helyett a kordélyba
a szamarat befogta.
Csomagokat a kordélyra fölrakta.
Itt a másik baleset,
mert a szamár makacs állat,
így a kordélyt meg nem húzta.
Az esetet megláttam,
segítségem-kínáltam!
Hogy Miklósunk ne maradjon szégyenbe,
ajándékát minden gyermek meglelje,
Csinos lovat a hintóba befogtam,
Miklósunkkal a rokonokat körbe kocsiztam.
Vidám lett az este,
ajándékát minden gyermek cipőjében meglelte!
Így történt meg velem,
Mikulásnak parádés kocsisa lehettem!

2013. 12. 02.
Tiszakécske

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése