2021. március 14., vasárnap

Szervusz világ

 

Szervusz világ

Írta: Kovács L István

 

Szervusz világ, bekopogtattam csendben,

abban a reményben, hogy befogadtok, engem,

hogy talán, mint új embert szívesen láttok,

példát mutattok, és én felnézhetek rátok.

 

Kérlek világ, tárj ki nekem ajtót, ablakot,

hadd lássam mi az, amit tőled kaphatok.

Tanulnom kell előbb, hát adj hozzá erőt,

és hasznos leszek minden ember előtt.

 

Adj leckét, de az ne leckéztetés legyen,

súlyt, tartalmat, de ne törjön be a fejem,

rakj rám terhet, hadd erősödjön a vállam,

ha reszket is, de lépni még bírjon a lábam.

 

Így érkezéskor nem is kérek többet,

tudom benyújtod majd a számlakönyvet,

mert nálad semmi nincs ingyen,

szervusz világ, itt vagyok megjöttem.

 

2019. 11. 27.

Tiszakécske

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése